انتقام شهید سردار سلیمانی عزیزمان را با نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت

ا‍مام جمعه شهرستان پیشوا :انتقام خون شهید محسن حججی با نابود کردن داعش گرفته شد و انتقام شهید سردار سلیمانی عزیزمان را با نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، حجت الاسلام والمسلمین روح الله باقری امام جمعه این شهرستان در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به شهادت سرلشکر سلیمانی گفت: خون پاک سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به دست شقی ترین افراد ریخته شد، اما با رفتن او به یاری خداوند متعال راه مقاومت ادامه می باید و ما انتقام سختی از جنایتکاران و صهیونیست ها خواهیم گرفت.

وی افزود: همه دوستان و حتی دشمنان بدانند خط جهاد با انگیزه مقاومت ادامه می یابد و پیروزی برای مقاومت است گرچه فقدان این عزیز برای ما درس بود ادامه راه مقاومت کام دشمنان را تلخ تر از همیشه می کند.

حجت السلام باقری با اشاره به انتقام گرفتن سخت از آمریکا بیان کرد: در آستانه ایام فاطمیه و عزاداری حضرت مادر هستیم، ای سردار رفتنت چگونه را باور کنیم، دشمن فکر می‌کند می‌تواند با شهادت سرداران اسلام همچون سلیمانی عزیز و ابومهدی در ادامه راه خدشه‌ای وارد کند اما دشمن بدانند انتقام سختی در انتظار آنان خواهد بود.

امام جمعه پیشوا با بیان این که ایران و سردار سلیمانی خار چشم و استخوان در گلوی دشمنان شده است ادامه داد: انتقام خون شهید محسن حججی با نابود کردن داعش گرفته شد و انتقام شهید سردار سلیمانی عزیزمان را با نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت و سران آمریکا بدانند که با این کار گور خود را آماده کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری در پایان از حضور و شرکت حجت الاسلام والمسلمین محمود سیاح مدیر دفتر ائمه جمعه استان تهران در نماز عبادی سیاسی شهرستان پیشوا قدردانی و تشکر کرد.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

9 + نوزده =

Top