انتقاد امام جمعه موقت ورامین از عدم استفاده از گروه های جهادی در بیمارستان های شهر

جلسه ستاد رزمایش مواسات وهمدلی باحضور مسئولان و فعالان گروه های جهادی در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی در جلسه ستاد رزمایش مواسات وهمدلی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند در مبارزه با کرونا گفت: در پی تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا قدم های موثری برداشته شد که خوب است مجموعه فعالیتها وخدمات توسط دستگاهها و گروههای جهادی جمع آوری و بعنوان یک سند پر افتخار در شهر ماندگار شود.

وی ادامه داد: از همان ابتدا گروه های جهادی جهت حضور در بیمارستان های شهر در کنار کادر پزشکی و درمانی و خدمت به بیماران اعلام آمادگی کردند که متاسفانه تاکنون این امر محقق نشده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: این‌گروه های جهادی کسانی هستند که در بیمارستانهای مطرح کشور و تهران حضور دارند ولی در شهرستان زمینه خدمت آنان فراهم‌ نشده که قطعا باید مسئولان مربوطه در این رابطه پاسخگو باشند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین بیان کرد: هدف این گروه ها یاری کادر درمان است که امروز در خط مقدم با تلاش و همت فراوان در حال خدمت هستند ما نگران بیماران عزیز کرونایی هستیم که شاید حضور این عزیزان در کنار آنان آرامبخش و مایه امید بیشتر شود.

حجت الاسلام محمودی همچنین در مورد تشکیل ستاد رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان گفت: باید تمام کسانی که در اثر بیماری کرونا آسیب دیده اند مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

وی محور فعالیت ها را مسجد و پایگاههای بسیج دانست و گفت: جهت ایجاد هماهنگی و پیگیری های لازم نهاد امامت جمعه درخدمت همگان خواهد بود و سپاه بعنوان دبیر این ستاد انسجام لازم را ایجاد خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: باید تمامی آسیب دیدگان کرونا مورد حمایت و توجه قرار گیرند و هرکس از این خانواده های عزیز مطلع است به مساجد و پایگاه های بسیج معرفی نماید.

حجت الاسلام محمودی پیشنهاد کرد: هر خانواده ورامینی جهت ماه مبارک رمضان حداقل یک سبد کالا به مبلغ ۳۰۰ هزارتومان را به خانواده های آسیب دیده اهدا کند ، قطعا ورامین همچون گذشته در این زمینه هم خواهد درخشید.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین همچنین با اشاره به اهمیت استفاده از رسانه گفت: علیرغم لزوم اطلاع رسانی جامع در مورد کرونا ، در ورامین اطلاع رسانی جامعی صورت نگرفت.

انتهای پیام

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

یک × چهار =

Top