امام جمعه موقت ورامین: شهرک صنعتی ملاآقایی ورامین نیازمند توسعه و حمایت مسئولان است

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: شهرک صنعتی ملاآقایی جوادآباد ورامین نیازمند توسعه و حمایت مسئولان است.

هم‌زمان با پنجشبه های تولید صبح امروز امام جمعه موقت ورامین با هماهنگی فرمانده بسیج کارگری شهرستان ورامین از شهرک صنعتی ملاآقایی بخش جوادآباد ورامین بازدید کردند.

 

به گزارش ورامین تدبیر، حجه الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین امام جمعه موقت ورامین در این بازدید با اظهار تاسف از تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی این شهرک گفت: با وجود تحریم های ظالمانه کشورهای استکباری تنها راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی تکیه بر توان داخل و حمایت از تولید کنندگانی است که در خط مقدم مبارزه جنگ اقتصادی هستند.
وی ادامه داد: لازمه رسیدن به نقطه مطلوب بی نیازی از واردات، حمایت از بخش تولید و برداشتن موانع آن است که متاسفانه با تاکید مقام معظم رهبری در این خصوص، هنوز در بسیاری از بخش ها این مهم صورت نگرفته است.
ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مشکلات شهرک صنعتی ملاآقایی بخش جواد آباد ورامین نیز اشاره کرد و اظهار داشت: واقعا جای تاسف است، زمانی شهرک صنعتی ملاآقایی جوادآباد ورامین دو واحد تولیدی بزرگ لبنیات داشت ولی اکنون شاهد تعطیلی شان هستیم، و کارخانه هایی هم که فعال هستند با حداقل ظرفیت به فعالیت می پردازند و در عمل می بینیم که این شهرک به حال خود رها شده است.
وی در پایان از مسئولین استانی و شهرستانی خواست با توجه به ظرفیت بالای دشت ورامین در بخش تولید، با نگاه ویژه به این منطقه تلاش کنند تا بار دیگر این شهرک صنعتی احیا شده تا سبب اشتغال جوانان و رونق تولید در شهرستان ورامین گردد.

بازدید امام جمعه موقت ورامین از شهرک صنعتی
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

1 × دو =

Top