افتتاح و کلنگ زنی ۵۲ طرح عمرانی و اشتغال زایی در هفته دولت 

 ۵۲ طرح عمرانی و اشتغال زایی در هفته دولت کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری خواهد رسید

 

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،جلسه ستاد برگزاری بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و باحضور فخاری معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان ورامین ،حجت الاسلام و المسلمین محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ،شمس دادستان ورامین ،حجت الاسلام والمسلمین طزری امام جمعه بخش خیرآباد و دیگر مسیولین نهاد ها و دستگاه ها اجرایی برگزار شد .

فخاری معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان ورامین در این جلسه با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: با استفاده از همه ظرفیت های ادارات ، مساجد و پایگاه های بسیج و رسانه ها باید یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر را زنده نگه داشته و بتوانیم ابعاد گوناگون زندگی این عزیزان را به آحاد جامعه بشناسانیم .

وی افزود :مسئولین دستگاه اجرایی سیره ی زندگی شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه و الگوی خود در همه‌ی امور قرار بدهند .

معاون فرمانداری ویژه شهرستان ورامین با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی در هفته دولت گفت : ۵۲ پروژه عمرانی و اشتغال زایی در هفته دولت در شهرستان ورامین افتتاح و کلنگ زنی میشود .

فخاری در پایان با اشاره به دیگر برنامه ها در هفته دولت گفت : برگزاری جلسه شورای اداری با حضور استاندار تهران ،حضور مسیولین شهرستان ورامین به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه های شهرستان ورامین و برگزاری میز خدمت با حضور مسیولین ،اجرای ۲برنامه روستایی محور به مناسبت هفته دولت ،تجلیل از خانواده شهدای کارمندان و …. از دیگر برنامه های پیش رو برای گرامیداشت هفته دولت شهرستان ورامین می باشد.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

یازده + 9 =

Top