اصناف ورامین زیر ذره‌بین

طرح نظارت ویژه بر واحدهای صنفی نانوایی توسط اعضاء کمیسیون نظارت شهرستان ورامین برگزار شد

به گزارش ورامین تدبیر،طرح نظارت ویژه برواحدهای صنفی نانوایی شهرستان ورامین به صورت گشت مشترک با حضور اعضاء کمیسیون نظارت صورت گرفت.

براساس برنامه تدوین شده و در راستای اجرای مصوبات مربوط به کمیسیون نظارت شهرستان ورامین و به منظورارتقاء کیفیت و در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان گشت مشترک بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی نانوایی توسط اعضاء کمیسیون نظارت صورت پذیرفت.
این گشت مشترک با حضور رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت ، نماینده فرمانداری ورامین در کمیسیون نظارت ، نماینده اداره تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف ، شبکه بهداشت و درمان ، اداره اماکن ، بازرسین این اداره و اصناف برگزار شد که در این نظارت ها از ۱۰ واحد صنفی نانوایی در سطح شهرستان بازرسی بعمل آمد.
در این بازرسی ها ۷ واحد نانوایی پس از بررسی کیفیت ، کمیت ، عدم درج قیمت و رعایت اصول بهداشتی متخلف شناخته شدند که مراتب پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی گردیدند.

در پایان از همشهریان محترم درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم رعایت اصول بهداشتی و … با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری تماس حاصل نموده و مراتب را به این اداره منعکس نمایند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

نوزده − ده =

Top