استاندار تهران:‌ صدور شناسنامه فنی مدارس لازم است

استاندار تهران بر ضرورت صدور شناسنامه فنی ساختمان‌های آموزش و پرورش تاکید کرد.

انوشیروان محسنی‌بندپی عصر دوشنبه در نهمین شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران اظهار داشت: این شناسنامه فنی شرایط تصمیم گیری را برای ما فراهم می کند تا برنامه ریزی های لازم را برای بهبود کیفیت این ساختمان ها انجام دهیم.
وی همچنین با اشاره به تلاش دولت برای ایجاد اشتغال با بیان اینکه سال گذشته دولت ۸۰۰ هزار شغل ایجاد کرد گفت: در ۶ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲.۷ درصد نرخ بیکاری کاهش یافته است.

محسنی بندپی همچنین تاکید کرد:‌ درصدد هستیم با مرتفع کردن برخی مشکلات واحدهای صنعتی از آنها حمایت کنیم.
استاندار تهران با بیان اینکه توسعه دارای ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است گفت: مهم ترین نقش آفرینی در همه کارها توجه به نیرو انسانی است و اینکه این افراد از مهارت، خلاقیت و نوآوری بهره مند باشند.
محسنی بندپی با اشاره به اینکه یکی ابزارها برای بروز و ظهور استعدادهای نیروی انسانی تهیه سند و نقشه راه است خاطرنشان کرد: توجه به این موضوع می تواند تاثیر گذار باشد.

محسنی بندپی به موضوع اورژانس اجتماعی و اجرای آن به عنوان یک اقدام علمی و تخصصی پرداخت و گفت: زنان آسیب‌دیده، زوجین متقاضی طلاق و همسرآزاری از موارد عمده‌ای است که با اورژانس اجتماعی تماس گرفته اند.

وی گفت: متاسفانه هیچ کدام از شهرستان‌های پیرامونی تهران اورژانس اجتماعی ندارند که در این خصوص می بایست اقداماتی صورت گیرد. منبع : ایرنا

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهارده + 8 =

Top