ازدحام جمعیت در ایستگاه مترو دروازه دولت بدلیل افزایش مسافر است

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به ازدحام جمعیت در ایستگاه دروازه دولت گفت: این ازدحام بدلیل افزایش مسافران مترو بوده و هیچ نقص فنی در خطوط مترو نداشتیم.

به گزارش ورامین تدبیر به نقل از ایرنا، حوالی ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز حجم زیادی از مسافران در ایستگاه دروازه دولت و در سکوی خط یک به سمت تجریش جمع شده بودند و به همین منظور بسیاری از مسافران مترو گمان می کردند که نقص فنی در این خط ایجاد شده است.

اما مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در این باره به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: طبق بررسی های انجام شده هیچ نقص فنی و تاخیر در سرویس دهی قطارهای مترو به خصوص در خطوط یک و چهار نداشتیم.

محسن محمدیان با بیان اینکه مسافران مترو در این روزها با افزایش مواجه شده افزود: بدلیل اینکه ایستگاه مترو دروازه دولت تقاطعی خطوط یک و ۴ است و روزانه بسیاری از مسافران از این ایستگاه تردد می کنند این ازدحام در برخی مواقع بیشتر می شود.

به گفته وی، امروز (چهارشنبه) این ازدحام بیشتر بوده اما سرفاصله حرکت قطارها بصورت عادی و طبق زمانبندی در حال انجام است.

محمدیان وقوع هر گونه حادثه در خطوط ناوگان مترو را رد کرد و خاطرنشان کرد: شلوغی امروز ایستگاه مترو دروازه دولت بدلیل افزایش مسافر بوده و نه نقص فنی و تاخیر حرکت قطارها و در حال حاضر نیز سرویس دهی ناوگان مترو در کلیه خطوط بصورت روان و عادی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مترو وسیله ای سریع، امن و ارزان قیمت برای شهروندان تهرانی است گفت: با توجه به افزایش قیمت بنزین این افزایش مسافران مترو طبیعی است و موجب می شود که ترافیک در خیابان های شهر تهران کاهش یابد.

در حال حاضر ناوگان مترو تهران در ۷ خط و با بیش از ۱۲۰ ایستگاه فعال است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

11 − 11 =

Top