اختلاف بین دولت و مجلس باعث حقیر شدن اقدام متقابل می گردد

 

امام جمعه خیرآباد گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با خبرگان رهبری فرمودند؛ اختلاف را که قابل حل است حل کنید و اتحاد را حفظ کنید.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفر طزری امام جمعه خیرآباد ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، ضمن عرض تسلیت رحلت حضرت زینب سلام الله علیها، بیان داشت: حضرت زینب سلام الله علیها دارای بصیرت، معرفت و شجاعت بود، زیر بار حرف زور نمی رفت و در مقابل زورگویان عالم ایستاد که نمونه بارز آن ایستادگی در مقابل یزید بود.

 

وی افزود: نوع دوم شجاعت ایستادگی در برابر هوای نفس بود، عدم انجام یک عمل مکروه و یا ترک مستحب از نمونه های آن است و نوع سوم شجاعت ایستادگی در مقابل حوادث تلخ و ناگوار، حوادثی که بعضا انسان را از پا در می آورد، اما هیچ گونه حادثه ای حتی حادثه غمبار کربلا نیز نتوانست ایشان را از پا در آورد.

امام جمعه خیرآباد گفت: امروز ما به هر سه نوع شجاعت این بانوی بزرگ اسلام در زندگی شخصی و اجتماعی خود نیازمند هستیم.

حجت الاسلام طزری اظهار داشت: ۵ اسفند زمان کاهش تعهدات هسته ای بود و قرار شد پروتکل الحاقی متوقف شود، دولت در مذاکره ای که با آژانس هسته ای صورت داد قرار شد دوربین های آژانس فقط کار کنند و ماموران آژانس حق بازدید را نداشته باشند و اگر تا سه ماه آینده تحریم ها لغو گردید آژانس به تصاویر دسترسی پیدا کند وگرنه تصاویر از بین خواهد رفت.

 

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی این اقدام دولت را دور زدن قانون مجلس دانست و همین امر باعث تنش بین مجلس و دولت شد.

 

خطیب جمعه خیرآباد بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با خبرگان رهبری فرمودند؛ اختلاف را که قابل حل است حل کنید و اتحاد را حفظ کنید، آنچه باید گفت آنست که امروز نیاز جامعه به وحدت از هر زمان دیگری بیشتر است و دشمن یقینا بدنبال برهم زدن وحدت به طرق مختلف است لذا باید مواظب بود دو صدایی از درون نظام شنیده نشود، از طرفی مذاکره دولت به معنای قرار دادن مهلت دادن تا سه ماه دیگر نیست بلکه بازرسان از ورود به مراکز هسته ای طبق پروتکل ممنوع شدند و اطلاعات تصاویر در اختیار آنان تا سه ماه قرار نمی گیرد و این مذاکره با تائید شورای امنیت ملی بوده است.

 

حجت الاسلام طزری تصریح کرد: دشمن میخواهد با این ترفند ها و مذاکره و ایجاد دو دستگی در بین مسئولان از اهمیت این اقدام مجلس و دولت بکاهد و آن را بی ارزش نشان دهد.

 

انتهای پیام/

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

14 + هجده =

Top