اختلافات خانوادگی موجب هتک هیثیت در فضای مجازی شد

رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران از کشف پرونده‌‌ هتک حیثیت در فضای مجازی به علت اختلافات خانوادگی خبر‌داد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ دوم حمیدرضا سلطان آبادی در توضیح این خبر گفت: طی مراجعه هراسان خانمی جوان به این پلیس با طرح شکایت مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد صفحه ای جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نام بنده اقدام به انتشار عکس های شخصی و خصوصی ام نموده و تمامی دوستان و اقوام و حتی همسر بنده را جزء دنبال کننده های آن صفحه فیک قرار داده و در آن صفحه اقدام به توهین و افترا و تهدید به اینجانب را دارد که این موضوع باعث ایجاد اختلاف بین من و همسرم گردیده، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
سرهنگ سلطان آبادی افزود: طی بررسی کارشناسان پلیس فتا مشخص‌ شد متهم یکی از اقوام شاکیه بوده که پس از هماهنگی با مقام قضایی به این پلیس احضار شد.
این مقام سایبری افزود: متهم در ابتدا منکر بزه ارتکابی شد، اما پس از مواجهه با مدارک و مستندات جمع آوری شده توسط کارشناسان این پلیس لب به اعتراف گشود و انگیزه خود از انجام این کار را انتقام به علت اختلافات شخصی با شاکیه مطرح کرد.
این مقام انتظامی به کاربران فضای مجازی هشدار داد : از تهدید افراد در فضای مجازی جدا خودداری نمایند چرا که تهدید افراد در فضای مجازی مانند تهدید در فضای حقیقی جرم بوده و قابل رسیدگی در مراجع قضایی می‌باشد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند به پلیس فتا مراجعه کنند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

6 + شش =

Top