اجرای طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان ورامین

حسن میرزایی ریاست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ورامین از اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه ماه مبارک از تاریخ ۲۴فروردین ماه لغایت پایان ماه مبارک رمضان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره صمت شهرستان ورامین : میرزایی گفت : در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تأمین برخی از کالاها، بویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم در این ایام، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان ورامین اجرا می گردد.
وی در ادامه افزود : این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و با رویکرد پیشگیری و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان اجرا میگردد .
وی تصریح کرد : با هماهنگی های انجام شده ، گشت های مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی ، اصناف، شبکه بهداشت و درمان ، شبکه دام÷زشکی و پلیس آگاهی حتی در شیفت های عصر نیز در سطح شهرستان فعال و در جهت رسیدگی به موقع به تخلفات احتمالی و ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی مردم اقدام لازم صورت می پذیرد
میرزایی همچنین تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز و توزیع کالاهای اساسی شامل ( برنج ، قند ، شکر ) با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی مربوطه و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌ اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی را از دیگر اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: ستاد خبری اداره نیز همزمان با اجرای طرح آماده دریافت شکایات می باشد و لذا شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری جهت رسیدگی اعلام نمایند .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

8 − شش =

Top