آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ورامین برگزار شد

با حضور محسن منصوری استاندار تهران،‌ مجید درویشی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ورامین معرفی شد

در این مراسم که در سالن همایش های شهرداری ورامین برگزار شد، از تلاش های حسین کاغذلو فرماندار سابق ورامین تقدیر شد.

***

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: مسوولیت امانتی الهی است که به سرعت و همچون ابرها می گذرد که شکرانه آن تنها در خدمت رسانی به مردم است.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: ارتباط موثر مسوولان با مردم به ویژه ساکنین مناطق حاشیه ای که حق بزرگی بر گردن نظام دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است که نمونه بارز آن را می‌توان در رفتار رئیس جمهور مشاهده کرد.

وی اظهار داشت: مردم به این دولت چشم‌انداز دوخته اند و مسوولان باید همه وقت خود را وقف مردم کنند تا عقب ماندگی های جبران شود.

امام جمعه موقت ورامین گفت: ورامین از ظرفیت های ویژه ای در حوزه های اقتصادی و فرهنگی برخوردار است که در کشور شاخص و قابل توجه است و باید بیش از گذشته از این قابلیت ها استفاده کرد.

وی با اشاره ه به عقب ماندگی های ورامین ناشی از ظلم دوران ستم شاهی گفت: ورامین ۱۵ سال به جرم قیام ۱۵ خرداد در محرومیت نگاه داشته شد و در حالی که تخت بیمارستانی نداشت ولی ساواک در این منطقه مستقر شد تا مردم همواره تحت فشار باشند.

وی تاکید کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای بسیاری در کشور انجام شده ولی کارهای روی زمین مانده نیز زیاد است که نمونه آن مترو و فرمانداری ویژه است که در حد حرف باقی مانده است.

وی تاکید کرد: مسوولان باید در بین مردم حضور داشته و نباید خود راپشت درب های بسته محبوس کنند همانطور که رئیس جمهوری خود را ملزم به پاسخگویی مردم می دانند.

 

***

، محسن منصوری روز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ورامین که در سالن همایش های شهرداری برگزار شد اظهار داشت: دشت ورامین خاک حاصلخیز و پربرکتی در حوزه نخبه پروری و تاریخ سازی برخوردار است که ریشه در فرهنگ ۱۵ خرداد دارد.
وی افزود: این که مردم ورامین در ۱۵ خرداد سال ۴۲ بسیجی وار حرکت خود را آغاز کردند نشان میدهد که این‌منطقه همواره پیشرو و جریان ساز بوده و مقدم بر سایر مناطق کشور در دفاع از نظام دفاع می‌کنند.
وی اظهار داشت: جنس قیام ۱۵ خرداد، اعتماد و حرکت در متن مردم است که امروز نیز در مدیریت جهادی به آن نیاز است و این اعتماد باید نه در شعار که در عمل ظهور و بروز پیدا کند چرا که هر جا کارها به مردم سپرده شد، در امور گشایش ایجاد گردید و هر جا که فقط به داشته‌های مادی تکیه کردیم، منابع و زمان را هدر دادیم.
وی تصریح کرد: حرکت بر مبنای از خودگذشتگی، شاخصه بارز قیام خونین ۱۵ خرداد مردم دشت ورامین است و امروز نیز مدیران برای رفع مشکلات جامعه باید از خودگذشتگی و ایثار را بر مبنای حرکت الهی مبنای کار خود قرار دهند.
منصوری از حرکت به هنگام به عنوان دیگر شاخصه قیام ۱۵ خراد یاد کرد و افزود: اگر مدیران در فرصت مناسب کارها را انجام ندهند، موفقیت لازم به دست نمی‌آید و هزینه‌های بسیاری از بین می‌رود که این امر لازمه مدیریت اعتقادی و جهادی است.
وی گفت: استمرار، تداوم و استقامت مدیران باید همچون قیام کنندگان ۱۵ خرداد سال ۴۲ باشد که اگر این استقامت وجود داشته باشد، قطعا خداوند نیز به آن برکت خواهد داد.
وی گفت: اگر در جریان مدیریت خدا را فراموش کرده و صرفا به حکم و امضاء بسنده کنیم، قطعا توفیقی در امور حاصل نمی‌شود.
استاندار تهران افزود: لازم حرکت جهادی، تکیه بر اتفاق نظر و اجتماع همه جامعه است، ورامین شهرستان خواص، اهل علم و دانشمندان است اگر بتوان از ظرفیت تمامی این افراد استفاده شود، آسیب‌های مدیریت کاسته می‌شود.
وی اظهار داشت: امروز فرماندار و مسوولان موظفند که در تعامل با مردم صبر داشته و در نهایت ادب و احترام با آنان برخورد نمایند، این شهرستان از گروه‌های مختلف جهادی، خیریه‌ها و گروه‌های دینی برخوردار است که امروز زحمت حاکمیت را کاسته‌اند.
منصوری افزود: شاید کارهای به زمین مانده زیادی بر روی زمین مانده باشد ولی قطعا، نسبت به قبل اقدامات اثربخش زیادی نیز صورت گرفته که باید آن‌ها را بازگو کنیم تا جامعه به آینده نظام امیدوارتر از قبل شوند.
وی تأکید کرد: برای پیشرفت در امور، چندین کار شاخص و اولویت دار از سوی مسوولان انتخاب شود تا با هم‌افزایی تمامی مسوولان، کارها انجام و گره از امورات مردم باز شود.
وی گفت: تعهدات فرمانداران و دولت‌های گذشته، تعهد ماست و همه وظیفه داریم تا نسبت به انجام آن کوشا باشیم.
وی مهمترین ویژگی سرپرست جدید فرمانداری ورامین را بومی و جوان بودن یاد کرد و افزود: وی اصالتا از روستای باغخواص ورامین است و قطعا دلسوزی بیشتری برای منطقه خواهد داشت، سختکوشی، مدیریت قوی، تسلط به حوزه امنیت، پرکاری و سابقه درخشان در مدیریت اجرایی از ویژگی‌های بارز سرپرست فرمانداری جدید شهرستان ورامین است که شخصا نسبت به انتخاب وی اقدام کردم.
منصوری گفت: من خود را وامدار مردم ورامین می‌دانم چرا که مردم این دیار برای رشد سیاسی و کسب تجربه من هزینه کرده‌اند و با تمام توان برای رفع مشکلات این دیار تلاش خواهم کرد.
در این مراسم، مجید درویشی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ورامین منصوب و از تلاش های حسین کاغذلو فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

 

***

سرپرست فرمانداری :مردم ورامین جریان ساز و پیشرو در حرکت انقلاب هستند
سرپرست فرمانداری شهرستا ن ورامین گفت: مردم ورامین جریان ساز و پیشرو در حرکت انقلاب اسلامی هستند که سایر مناطق کشور چشمانشا ن به حرکت مردم این دیار دوخته‌اند.
مجید درویشی روز یکشنبه در آئین معارفه فرماندار ورامین که با حضور استاندار تهران در سالن همایش‌های شهرداری این شهر برگزار شد اظهار داشت: از حسن نظر و اعتماد استاندار تهران به حقیر سپاسگزارم و امیدوارم که توفیق خدمت به مردم شریف شهرستان را داشته باشم.
وی با تبریک هفته بسج گفت: آن چه باعث مانایی و استقامت انقلاب اسلامی در برابر هجمه‌های دشمنا ننظام شد، روحیه ایثارگری و جهادی بسیجیان است که امروز در بین مردم ایران اسلامی به ویژه مردم دشت ورامین وجود دارد.
وی گفت: مردم شهرستان ورامین همواره پیشرو و پیشگام در کشور بوده و چشم سایر شهرستان‌ها و استان‌های کشور به حرکت مردم این دیار دوخته شده است، به فرموده رهبر معظم انقلاب، بعضی از مردم برخی از شهرها، در کشورر جریا ساز هستد و مردم ورامین آغازگر این حرکت در ۴۰ ساله انقلاب اسلامی بوده‌اند.
درویشی اظهار داشت:با توکل به حول و قوه الهی و با مددجستن از خداوند متعال، ائمه معصومین و کمک ائمه جمعه و تمامی مسوولان و جریانات و گروه‌های مختلف دلسوز نظام، انقلاب و شهرستان ورامین،تلاش می‌شود تا همچون ۴۲ سال گذشته، ورامین در تمامی حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بدرخشد.
وی گفت: در طلیعه گام دوم انقلاب با همدلی، اتحاد و حضور پررنگ در کنار یکدیگر، جریان گام دوم انقلاب که از سه سال پیش با فرمان رهبر معظم انقلاب ایجاد شده، با دولت و نظام سازی در تمامی دستگاه‌های کشور و شهرستان با سالم سازی دستگاه‌های اجرایی شهرستان، به مردم خدمت صادقانه نمائیم.
سرپرست فرمانداری ورامین گفت: مردم از دولت جوان انقلابی در گام دوم انقلاب توقع دارند که با همدلی و همراهی تمامی مسوولان مشکلات برطرف شود و بنده نیز برای رفع پیشرفت شهرستان، دست یاری تمامی دلسوزان شهرستان را طلب می کنم تا این فرزند کوچک خود را در خدمت رسانی به جامعه یاری کنند.

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

19 + یک =

Top