آغاز عملیات اجرایی مخزن ۱۵هزار مترمکعبی حصار امیر پاکدشت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در شهرستان پاکدشت خبر از توزیع عادلانه و یکسان آب در شمال و جنوب تهران و مناطق روستایی و شهری داد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با حضور در شهرستان پاکدشت در مراسم آغاز عملیات اجرایی مخزن ۱۵هزار مترمکعبی حصار امیر شرکت نمود.
مهندس محمدرضا بختیاری در این مراسم طی سخنانی با گرامی داشت میلاد بابرکت دردانه عالم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیه و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران،اظهار داشت: با تلاش متولیان و خادمین ملت در دولت و به‌ویژه در صنعت آبفا شاهد یکسان‌سازی توزیع آب هم به لحاظ کیفی و کمی در بین تمامی مردم شریف استان تهران چه در مناطق روستایی و شهری و همچنین شمال و جنوب هستیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به کلنگ زنی پروژه اجرایی ساخت مخزن ۱۵هزار مترمکعبی حصار امیر،خاطرنشان کرد: با ساخت و راه‌اندازی این مخزن که نقش مهمی در افزایش ضریب نگهداشت آب دارد کام مردم شریف شهرستان پاکدشت و روستاهای اطراف با آب شرب تصفیه خانم هفتم تهران(سد ماملو) شیرین می‌شود.
مهندس بختیاری همچنین با اشاره به بهره‌مندی مناطق جنوب شرق استان تهران از آب سد ماملو و رونق کشاورزی منطقه ،تصریح کرد: با انتقال آب سدماملو به این مناطق، برداشت بی‌رویه از منابع زیرزمینی کاهش‌یافته و تعادل بخشی آبخوان نیز حاصل می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در پایان هزینه و اعتبار تخصیص‌یافته جهت ساخت و راه‌اندازی مخزن ۱۵هزار مترمکعبی حصار امیر را ۳۰۰میلیارد ریال عنوان کرد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

14 − 6 =

Top