آغاز طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات ویژه ایام پایانی سال در شهرستان ورامین

حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامین از اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در ایام پایانی سال از ۱۵ بهمن ماه سالجاری آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در سطح این شهرستان خبر داد .

به گزارش ورامین تدبیر ، حسن میرزایی گفت : این طرح به منظور کنترل و ایجاد آرامش در فضای روانی بازار ، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی خانوارها، جلوگیری از تخلفات و رسیدگی به شکایت و گزارش های مردمی از تاریخ ۱۵ بهمن ماه سال جاری آغاز و تا فروردین ماه سال ۱۴۰۰ اجرایی میگردد .

وی در ادامه افزود : در بخش کالایی بر عملکرد عرضه کالاهای اساسی شامل مواد پروتئینی ، مواد غذایی ، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی جات، سردخانه ها و انبارها، میادین میوه و تره بار … و در بخش خدماتی نیز بر فعالیت شرکت های مسافرتی هوایی، زمینی، دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری ها و رستوران های بین شهری ، آرایشگاه های مردانه و زنانه – واحدهای قالیشویی نظارت می شود.
میرزایی در پایان از آمادگی این اداره جهت دریافت گزارشات و شکایات مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری خبر داد و افزود: بازرسان مجری این طرح در اسرع وقت نسبت به پیگیری این گزارشات اقدام می نمایند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

13 + 15 =

Top