آغاز طرح نظارتی ویژه ایام ماه محرم در شهرستان ورامین

حسن میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ورامین از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه ایام محرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر وی گفت : با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان و افزایش تقاضا عمومی برای برخی کالاها در ایام محرم و با توجه به دستورالعمل های اجرایی صادره ، واحد بازرسی و نظارت این اداره با همکاری اتاق اصناف و سایر ادارات مرتبط اقدام به اجرای طرح نظارتی ویژه ایام محرم می نماید .

میرزایی اظهار داشت: اجرای این طرح از روز یکشنبه دهم شهریورماه سال جاری به مدت ۲۰روز ادامه خواهد داشت و طی آن بر روند فعالیت واحدهای صنفی مد نظر شامل گوشت مرغ ، گوشت قرمز ، برنج ، روغن شکر ، حبوبات ، ظروف یک‌بار مصرف و سیلندر گاز مایع و … نظارت مستمر صورت می گیرد و در صورت مشاهده با هر گونه تخلف احتمالی توسط بنگاههای اقتصادی در این ایام برخورد جدی صورت می پذیرد .

این مقام مسؤل در ادامه افزود : با توجه به دستورالعمل های صادره از سوی سازمان متبوع هم زمان طرح ویژه تنظیم بازار ایام محرم و صفر ( توزیع نذورات ) در جهت تامین مایحتاج کالاهای ضروری و مورد نیاز هیات های عزاداری با قیمت مصوب تحویل در انبارها و سردخانه های استان و قیمت تحویل به هیات های عزاداری صورت خواهد پذیرفت .
وی تصریح کرد : در اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام محرم و صفر ( توزیع نذورات ) اقدامات کنترلی و نظارتی بر عرضه و توزیع کالاهای فوق صورت خواهد پذیرفت .

رئیس اداره صمت شهرستان ورامین در پایان ازشهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران‌فروشی ، کم فروشی ، تقلب و … مراتب را بلافاصله با شماره ۱۲۴ ستاد خبری ، به اطلاع بازرسان این اداره برسانند .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

7 + چهار =

Top