فرماندار قرچک: حل مشکلات مردم وظیفه فرمانداری و دستگاه های اجرایی قرچک است

فرماندار شهرستان قرچک در برنامه ملاقات مردمی با شهروندان گفت: ما و دستگاه های اجرایی خود را موظف میدانیم که تمام تلاش خود را جهت حل مشکلات و معظات مردم و ایجاد بستری مناسب برای ارتباط سالم و مفید مردم با دستگاه ذیربط قرار دهیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، دیدار چهره به چهره شهروندان قرچکی با مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان تحت عنوان برنامه ملاقات مردمی برگزار شد .

فرماندار شهرستان قرچک بهترین راه برای در جریان قرار گرفتن مسئولین با مشکلات و نیاز های عموم مردم را برگزاری ملاقات عمومی دانست و افزود:  دیدار  چهره به چهره با مردم و آشنایی با مشکلات و گوش دادن به حرفها و درد و دل شهروندان می تواند بهترین روش برای اعتماد سازی و نیز بررسی مشکلات بدون واسطه مردم نیازمند باشد .

مسعود مرسلپور افزود: ما خود را موظف میدانیم که تمام تلاش خود را جهت حل مشکلات و معظات مردم و ایجاد بستری مناسب برای ارتباط سالم و مفید مردم با دستگاه ذیربط قرار دهیم.

وی گفت: بی شک آگاهی از معضلات و مشکلات مردمی راه پیشرفت را برای مسئولان و دستگاه های خدمات رسان باز می کند .

شایان ذکر است در این دیدار تعدادی از شهروندان مشکلات خود را با نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در میان گذاشتند.

در این برنامه فرماندار قرچک ضمن بررسی مشکلات مراجعه کنندگان، راهکارهای قانونی را ارائه و موارد را پس از بررسی و کارشناسی برای رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع داد.

لازم بذکر است شهروندان قرچک می توانند با مراجعه به واحد روابط عمومی فرمانداری نسبت به دیدار با فرماندار اقدام کنند

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

چهار × 5 =

Top