پیام فرماندار شهرستان ورامین به مناسبت ۲۲ اسفند ماه (روز بزرگداشت شهدا)

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ورامین محمدرضا یوسفی فرماندار شهرستان ورامین با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه، سالروز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشت.
در متن این پیام آمده است
بسمه تعالی
نام‌گذاری ۲۲  اسفند ماه به عنوان روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره)  مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، بیان‌گر مقام والای  شهدا و تداعی‌گر ارزش و قداست خون شهیدان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران است.
بدون شک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون و مرهون ایثار و گذشت دلیر مردان و زنانی است که در نیل به اهداف مقدس الهی و در مسیر تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار ننمودند و برای قرب الی الله و رضای الهی ، جان و مال خویش را فدا کردند تا ایران امروز سربلند را رقم بزنند.
اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود، به یقین بسیاری از پیروزی ها در مقاطع حساس و تاریخی کشور حاصل نمی شد و لذا همه ما وظیفه داریم این میراث گرانقدر فرهنگی و انقلابی را حفظ کرده و به نسل های آینده منتقل کنیم .
انتظار اینجانب از همکاران خدوم بنیاد شهید و امور ایثارگران و کلیه ی عزیزانی که توفیق خدمت گزاری به خانواده های معزز شاهد و ایثارگر را دارند، اینست که با جدیت و پشتکار، فرصت خدمتگزاری را مغتنم شمرده و از هیچ گونه تلاشی در راستای ادای دین جامعه،  عزت و رفاه این عزیزان فروگذار ننمایند.
امید است در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و …. پاسدار واقعی ارزشها و اهداف نظام مقدس اسلامی بوده و با عمل به دستورات و احکام الهی و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، رهرو راستین راه شهدا باشیم.
اینجانب فرا رسیدن ۲۲ اسفند که به مناسبت روز شهدای عزیز مزین و نامگذاری شده را گرامی داشته و بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاش های صادقانه، مخلصانه و مجدانه تمامی خدمتگزاران به این خانواده های معظم و معزز صمیمانه تقدیر و تشکر و علو درجات را برای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران حماسه ساز دفاع مقدس آرزو نمایم.
محمدرضا یوسفی فرماندار شهرستان ورامین
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج × 2 =

Top