فرماندار قرچک: پروژه قطار شهری قرچک تقویت کننده صنعت گردشگری در منطقه است

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه پیگیری ها در پروژه قطار شهری در حال انجام است گفت:پروژه قطار شهری قرچک تقویت کننده صنعت گردشگری در منطقه است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، مسعود مرسلپور در خصوص انتشار شایعاتی در مورد عدم پیگیری پروژه قطار شهری توسط بخش دولتی در قرچک به عنوان یکی از شعارهای انتخاباتی نماینده شهرستان ورامین،پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده این شایعات را به شدت رد می کنم و اگر نیاز باشد گزارش و اسنادی را ارایه خواهم کرد.

وی افزود: هدف بنده و نیز آقای نقوی در پیگیری هر پروژه ای خدمت به مردم است و پیگیری های نماینده و فرماندار مکمل یکدیگر است.

وی گفت: مصوبه و صورتجلسه  واگذاری ایستگاه به راه آهن توسط شورای اسلامی شهر قرچک و شهرداری این شهر انجام شده است و به دلیل برخی محدودیت ها و مشکلات مالی که به وجود آمده قدری تاخیر در کار داشته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با بیان اینکه این طرح به سرعت انجام می شود گفت: بنده به جرات به شما اعلام می کنم پروژه مترو هم مانند سایر پروژه های شهرستان پیشرفت خوبی داشته است و عقیده دارم این پروژه نه تنها سبب تسهیل رفت و آمد مردم عزیز قرچک،پیشوا و ورامین به تهران است  تقویت کننده صنعت گردشگری در منطقه نیز خواهد بود.

وی در ادامه افزود: درخصوص پیگیری های پروژه های شهرستان عرض می کنم از هیچ اقدامی در جهت پیشرفت و ترقی کوتاهی نکردیم و بنده و نماینده شهرستان با جدیت در حال پیگیری مصوبات دولت بوده و هستیم.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پانزده − 8 =

Top