لزوم نظارت بر کمپ های مجاز ترک اعتیاد شهرستان ورامین

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرشهرستان ورامین به ریاست عباسعلی سعیدیان معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری و با حضور معاون دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار و بر لزوم نظارت بر کمپ های مجاز ترک اعتیاد شهرستان ورامین تاکید شد .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین دراین جلسه گفت : اعتیاد یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی اقتصادی و بهداشتی جامعه است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه بشری محسوب می شود و بر لزوم مبارزه جدی با پدیده شوم اعتیاد  تاکید کرد .
سعیدیان اظهار داشت : وظیفه همگی ماست که نسبت به سلامت آینده جامعه خود دغدغه داشته باشیم و افراد گرفتار در دام اعتیاد نیازمند توجه ویژه هستند که در این راستا شورای مبارزه با مواد مخدر باید تمامی این نیازمندی ها را رصد نماید .
وی با تاکید بر نقش خانواده در پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی فرزندان اظهار داشت: مسئولان فرهنگی با جدیت آگاه سازی و اطلاع رسانی را از مدارس دانشگاه ها و خانواده ها پیگیری کنند زیرا که آموزش و آگاه سازی جوانان و نوجوانان از خطرات ناشی از مصرف مواد مخدر به عنوان یکی از روش های مقابله ای با این بلای خانمان سوز محسوب می شود.
سعیدیان در بخش دیگر سخنان خود بر ضرورت ساماندهی کمپ های ترک اعتیاد تاکید کرد و یادآور شد: مجوز احداث کمپ های ترک اعتیاد باید به کسانی داده شود که صلاحیت لازم را در این خصوص داشته باشندو نظارت جدی نیروی انتظامی بر این کمپ ها ضروری است.
وی ادامه داد : با هدف جلوگیری از استقرار کمپ‌های غیرمجاز و همچنین ساماندهی کمپ‌های دارای مجوز و رسیدگی به مشکلات آن‌ها تیمی تشکیل داده می شود تا با سرکشی‌‌های مستمر نظارت دائم و موثر بر این کمپ‌ها صورت پذیرد.
در پایان اعضا از محل احداث کمپ ماده ۱۶ که از محل اعتبارات مشخص شده قرار است در بخش جوادآباد راه اندازی گردد بازدید بعمل آوردند.
این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دو × 4 =

Top