شهردار قرچک: عملیات احداث پروژه پارک مدیریت بحران قرچک استارت خورد

شهردار قرچک گفت: عملیات احداث پروژه پارک مدیریت بحران شهر قرچک استارت خورد.

به گزارش ورامین تدبیر ، محسن خرمی شریف در حاشیه شروع عملیات احداث پروژه پارک مدیریت بحران شهر قرچک که در سال گذشته توسط معاون استاندار تهران کلنگ زنی شده بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه قرچک برخی مواقع در مسیر سیلاب‌های ناگهانی و روی گسل زلزله قرار دارد نیازمند است که با فرهنگ‌سازی، اقدامات آموزشی و اطلاع‌رسانی در پیشگیری و کاهش خسارات بلایای طبیعی و بحران گام برداریم.
وی افزود: یکی از اولویت‌ها و موارد مهمی که این روزها در جهان و به ویژه در کشور ما موردتوجه قرار دارد، نحوه مدیریت بحران‌ است که بر همین اساس ساخت پارک مدیریت بحران از سال گذشته در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک قرار گرفت که هم‌اکنون عملیات احداث این پروژه آغاز شد.
این مدیر شهری با اشاره به اینکه پارک مدیریت بحران با تجهیزات مدرن احداث می‌شود، بیان داشت: ساخت پارک مدیریت بحران شهر قرچک یکی از اقدامات زیربنایی شهرداری و شورای اسلامی شهر در حوزه امداد و نجات است.
خرمی شریف پارک بحران را محلی مناسب برای آگاه‌سازی و آشنایی شهروندان در خصوص حوادث غیرمترقبه‌ای نظیر زلزله، سیل و دیگر بحران‌ها دانست.
شهردار قرچک بابیان اینکه این پارک در ۵ هکتار ساخته خواهد شد، افزود: پارک مدیریت بحران قرچک تا پایان سال ۹۸ در ۲ فاز به بهره‌برداری خواهد رسید تا در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد.
وی در پایان اظهار کرد: طبق قول‌هایی که به شهروندان قرچکی در روزهای اول کاری دادیم، در سال ۹۷ این وعده‌ها عملی شد و در سال جدید نیز هر چه در توان داشته باشیم در جهت رفاه حال مردم به کار خواهیم گرفت تا وعده‌هایی که داده‌ایم عملی شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

هشت − 6 =

Top