مدرسه خیرساز مرحومه نگین فرشچی افتتاح شد


با حضور مسوولین شهرستان ورامین مدرسه ۸ کلاسه خیر ساز نگین فرشچی با دستان مادر مرحومه نگین فرشچی در روستای ریحان‌آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ورامین‌تدبیر، مدرسه خیرساز مرحوم نگین فرشچی در روستای ریحان‌آباد از توابع بخش مرکزی ورامین با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان(۵۰۰ میلیون تومان والدین مرحومه نگین فرشچی و ۵۰۰ میلیون تومان کمیساریای اتباع افغانستانی ) در سال ۹۷ احداث و در فروردین سال ۹۸ با حضور خانواده مرحوم نگین فرشچی و مسوولان شهرستان ورامین به بهره برداری رسید.

روستای ریحان‌آباد از روستاهای پرجمعیت بخش مرکزی شهرستان ورامین و البته میزبان سرریز دانش‌آموزان دو روستای پرجمعیت هم‌جوار( عبدل‌آباد و جعفرآباداخوان ) است که به همین علت با کمبود مدرسه مواجه بود و این مدرسه در ۸ کلاس( توانایی ۲۵۰ دانش‌آموز) برای دانش آموزان دختر در مقطع اول متوسطه ساخته شده است و نوبت دوم مدرسه نیز برای دانش آموزان ابتدایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مساحت مدرسه خیرساز نگین فرشچی در زمینی به مساحت ۱۶۸۰ متر در ۸ کلاس ساخته شده است تا کمک شایانی به تراکم دانش آموزی این منطقه بکند.

گفتنی است : زمین مدرسه خیرساز نگین فرشچی از محل سرانه آموزشی دهیاری روستای ریحان‌آباد در اختیار مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ورامین قرار گرفت.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:
Top