تقدیر امام جمعه شهرستان پاکدشت از فعالیت های عمرانی مدیریت شهری فرون آباد

امام جمعه شهرستان پاکدشت صبح امروز و در جلسه هماهنگی امورات شهری که با حضور مهندس کوروش میرزایی شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و معاونت مالی اداری شهرداری برگزار گردید، از فعالیت های عمرانی مدیریت شهری فرون آباد تقدیر کرد.

به گزارش ورامین تدبیر حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا لزومی در این جلسه اقدامات شهرداری در جهت بهبود و آبادانی شهر را خوب ارزیابی نمود و از تلاش‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در جهت اجرای پروژه‌ها تشکر و قدردانی کرد.
وی در این جلسه در جریان آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی شهرداری قرار گرفت و افزود: دیدن طرح‌های عمرانی که اکنون در شهر فرون آباد به مرحله اجرا درآمده است، قابل تقدیر است.
وی خاطرنشان ساخت: امروز با همکاری و همدلی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فرون آباد خوشبختانه طرح های خوبی برای رفاه حال مردم در حال اجراست که امیدواریم با تکمیل آنها چهره شهر متحول شود.
وی اظهار داشت: کارهای عمرانی انجام شده و در دست اجرا توسط شهرداری کارهای ارزشمندی است که می تواند ضمن کاهش مشکلات شهری زمینه آسایش شهروندان را تأمین کند.
امام جمعه شهرستان پاکدشت در خاتمه از تعامل، همکاری و همدلی مجموعه شهرداری با سایر ادارات نیز تشکر نمود و افزود: در سایه این اتحاد و وحدت می توان خدمات بزرگی به شهروندان ارائه کرد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دو × 5 =

Top