حل مشکلات حضوری روستاییان توسط نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین

 

دیدار مردمیِ حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین، به‌همراه بخشدار مرکزی ورامین و روسای ادارات شهرستان، به‌منظور بررسی مسائل و حل مشکلات مردمی در مسجد صاحب‌الزمان روستای علی‌آباد‌ از توابع بخش مرکزی ورامین برگزارشد.

?به گزارش ورامین تدبیر در آغاز این دیدار مردمی سهیل گلگونفر دهیار روستا، توضیحاتی کامل در مورد اقدامات انجام شده و در دست اقدام دهیاری ارائه نمود.

?سپس فرماندار شهرستان ورامین یک به یک به بررسی موارد مطرح شده توسط دهیار روستا پرداخت و سپس اهالی هم به صورت مجزا درخواست‌های خود را با روسای ادارات به شرح زیر درمیان گذاشتند :

? علیخانیان رئیس بنیاد مسکن شهرستان ورامین در رابطه با صدور سند برای منازلی که تاکنون صادر نشده مراحل حل مشکل را ارائه و سپس به دستور فرماندار بنا شد موضوع ۳۵۰ خانوار خارج از روستا، در نشست بازنگری طرح هادی در بنیاد مسکن استان تهران مطرح و حتما به بافت ملحق شوند.

?مسئول اداره آب و فاضلاب روستایی ورامین در رابطه کمبود مشکل آب و قطعی مکرر آب شرب روستا هم قول مساعد در مورد حل مشکل داد و مقرر شد دستگاه‌های لازم در این زمینه با اولویت مجتمع آبرسانی به علی آباد خریداری شود.

? مسئول جهاد کشاورزی در رابطه با صدور مجوز برای دامداران علی‌آباد قول داد که دو مجتمع در بیرون از روستا برای این موضوع در نظر گیرد.

? کشاورزان از مسئول اداره امور منابع آب درخواست کردند که مجوز چاه آب کشاورزان که متاسفانه قبلا مجوز باطل شده را به حالت اول برگردانند ومقرر شد این موضوع توسط مسئول اداره آب و فرماندار و بخشدار پی‌گیری شود.

⚪️ گل محمدی رئیس اداره محیط زیست هم در رابطه با بوی نامطبوع که اهالی را آزار می دهند گفت بررسی هایش نشان می‌دهد که کارخانه نشاسته حاشیه روستا دوباره راه‌اندازی نشده است امل به هر حال قول پی گیری بیشتر دادو بنا شد این موضوع درجلسه اداری شهرستان هم مطرح شود.

? در خواست دیگر اهالی از مسئول اداره راه و ترابری بود تا بشود که جاده علی آباد به شهرک مدرس عریض شده یا لااقل دارای شانه‌ی خاکی شود که رییس راهداری هم گفت این مورد در دست اقدام است.

⚫️ در خواست دیگر اهالی از بختیاری مسئول شبکه بهداشت شهرستان ورامین، بود که مردم در خواست داشتند پزشک بیتوته در روستا مستقر شود.

✔️ میرزایی رئیس اداره صنعت و معدن ورامین نیز درباره ایجاد کار برای بانوان علی آبادی وعده‌هایی داد.

◾️حیدری بخشدار مرکزی ورامین هم مسائل زیر را بیان نمود:
پی گیری ایجاد راه علی‌آباد به احمدآباد انجام شده و در این زمینه اقدامات خوبی صورت پذیرفته است/آسفالت زمین های مقدس اردبیلی به زودی شروع خواهد شد/جاده علی آباد به شهرک مدرس هم که روشنایی آن با همکاری سه دهیاری تامین شد.

? و در پایان از همه مهمتر فرماندار وعده داد که درخواست دهیار روستا مبنی بر حذف پسوند  فرسوده” از نام علی‌آباد را در کمیته‌ی نام‌گذاری استانداری مطرح و حتما حذف خواهد شد.

 

 

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

9 + هفت =

Top