سامانه ۱۳۷ شهرداری؛ تقویت مشارکت بهینه شهروندان در مدیریت شهری

شهردار قرچک مطرح کرد:
ارتباط با سامانه ۱۳۷ شهرداری تقویت مشارکت بهینه شهروندان در مدیریت شهری/ثبت ۲۸۷۰ تماس با سامانه ۱۳۷طی ۶ ماه اول سال

شهردار قرچک گفت: ارتباط با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک تقویت مشارکت بهینه شهروندان در مدیریت شهری است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک، محسن خرمی شریف در خصوص ارتباط شهروندان قرچکی با سامانه ۱۳۷ اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت مشکلات شهروندان و ارائه راهکار های بهتر آنها در اداره کردن شهر است و شهروندان به ما در ارائه خدمات کمک کنند.
وی افزود: بر اساس گزارش آماری سامانه مدیریت شهری ۱۳۷، در شش ماهه اول سال ۹۷، شهروندان قرچکی بیش از ۲۸۷۰ تماس برقرار کردند که آمار به ثبت رسیده نشان می دهد موضوعاتی مانند لکه گیری آسفالت با ۵۵۰ تماس، نظاوت جداول با ۳۸۰ تماس، سد معبر با ۲۸۰ تماس، جمع آوری زباله، نخاله و نظافت با ۱۸۰ تماس و طعمه گذاری با ۸۵ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
شهردار قرچک اظهار کرد: واحد سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه اندازی شده است که از طریق آن می توانیم دید بهتری نسبت به فعالیت های خدماتی در سطح شهر و آنچه شهروندان میخواهند، داشت.
خرمی شریف با بیان اینکه ارتباط با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک تقویت مشارکت بهینه شهروندان در مدیریت شهری است، تاکید کرد: واحدهای مربوطه مدیرت شهری قرچک باید بصورت جدی و با اهتمام بیشتر در راستای ایجاد تعامل با شهروندان که با تعهد به مسئولیت ها است در جهت مرتفع نمودن مشکلات در اسرع وقت اقدام نمایند .
وی گفت: ما خادم مردم هستم و مردم ولی نعمت ما هستند و سعی مان بر این است که در اسرع وقت مشکلاتی که شهروندان مطرح می‌کنند مرتفع شود.

خرمی شریف تاکید کرد: آنچه خدمات این سامانه را متمایز می کند آن است که در خواست های ثبت شده به صورت شفاف قابل پیگیری است و چنانچه به آن رسیدگی نشده باشد، فرد میتواند علت عدم انجام آن را پیگیری و از جزئیات مطلع شود.
شهردار قرچک در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان محترم میتوانند چنانچه هرگونه درخواست یا پیشنهاد و خبری در رابطه با فعالیت های شهرداری قرچک داشته باشند با شماره سه رقمی ۱۳۷ تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

20 − 11 =

Top