مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در مسجد بقیه الله روستای باغخواص

سردار شکارچی:
ورامین پیشکسوت انقلاب اسلامی است
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در دهستان «باغخواص» شهرستان ورامین، این منطقه را پیشکسوت انقلاب اسلامی نامید.
به گزارش..، سردار ابوالفضل شکارچی در مراسمی که شامگاه پنج شنبه ۱۲ بهمن ۹۶ به همت هومن منصوری دهیار، شورای اسلامی، کلانتری ۲۳، پایگاه بسیج ابوذر دهستان «باغخواص» در مسجد جامع بقیه الله (عج) این دهستان برگزار شد، افزود: مردم ورامین در دوران خفقان پهلوی در سال ۱۳۴۲ با قیام ۱۵ خرداد و کفن پوشی خود اثبات کردند که دین محور، ولایتمدار و رشید هستند.
وی تصریح کرد: مردم این خطه در ۱۵ خرداد ۴۲ ثابت کردند که برای سیره علوی و عاشورایی به دفاع از امام خمینی (ره) پرداختند و خون خود را نثار این مرز و بوم کردند.
رئیس سازمان عقیدتی سیای ستاد نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: با کمال تأسف، امروز برخی از نسل جدید به سطح شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» توجه می کنند و عمق و ریشه آن را فراموش کرده اند.
وی ادامه داد: دشمن از تفسیر رأی آزادی سوء استفاده می کند و منظور از این شعار را ولنگاری و آزادی های غربی تلقی می کند و قصد دارد آن را به جوانانمان تزریق کند.
سردار شکارچی تقویت دشمن شناسی را رکن مهمی در پیشبرد اهداف نظام دانست و افزود: با این کار هیچ گاه از مسیر انقلاب اسلامی خارج نمی شویم.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج − 4 =

Top