شورای اداری ورزش استان تهران در فرمانداری ویژه‌ی ورامین تشکیل شد

با حضور علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و به میزبانی مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین نشست شورای اداری ورزش شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورامین تدبیر ،روز سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳جلسه شورای اداری ورزش شهرستان ورامین به ریاست مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و با حضور علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.
مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت:با حضور دولت سیزدهم مشکلات عدیده ای که مدیریت ورزش و جوانان در شهرستان ورامین داشت حل شد و ورزش ورامین در حال حاضر نسبت به سال ۱۴۰۰ ده ها پله پیشرفت داشته است اما نسبت به پتانسیل ها و ظرفیت ها بسیار عقب هستیم.
وی افزود: با همدلی بسیاری از امکانات که از بین رفته بود را احیا کردیم اما در حوزه زیر ساخت هنوز نتوانستیم به وضعیت مطلوب دست پیدا کنیم.
درویشی با اشاره به مطالبات مردم دشت ورامین در حوزه ورزش و جوانان گفت: تکمیل پروژه ورزشگاه تختی ، ساماندهی و تکمیل خانه جوانان،احیای مجموعه های ورزشی شهید فتحی و شهدای کلاته و روستای احمد آباد از مهمترین مطالبات مردم شهرستان ورامین می باشد که باید اداره کل ورزش و جوانان توجه ویژه به آن داشته باشد.
درویشی در پایان گفت:در شهرستان ورامین با کمک دیگر دستگاه های اجرایی ۵ زمین چمن مصنوعی و ۲ مجموعه ورزشی توسط شهرداری ورامین، ۵ زمین چمن مصنوعی و تجهیز استخر و سالن مجموعه شهید رجایی توسط اداره آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ انجام پذیرفته است که امیدواریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان پروژه های بیشتری را به ثمر رسانیم .

 

۵۳ پروژه ورزشی در دولت سیزدهم در استان تهران افتتاح می‌شود

علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در جلسه شورای اداری ورزش شهرستان ورامین گفت:شهرستان ورامین از لحاظ ظرفیت های قهرمانی در شرق استان تهران سرآمد است.

وی افزود : وجود قهرمانان متعدد در رشته های مختلف ورزشی نشان از مستعد بودن این شهرستان در امر ورزش دارد و باید برای رفع مشکلات جامعه ورزش تلاش کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به تکمیل ۵۳ پروژه ورزشی در طول دولت سیزدهم در استان تهران گفت : در دولت سیزدهم بعد از چندین سال توجه ویژه به زیر ساخت های ورزشی استان تهران شد که ماه عسل آن افتتاح ۵۳ پروژه بزرگ ورزشی در طول ۲.۵ سال گذشته بود.

جوادی در پایان گفت : تکمیل و تجهیز ورزشگاه تختی ورامین جز اولویت های اداره ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۳ می باشد .

 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دو × 5 =

Top