شهردار قرچک خبر داد؛ آغاز نهضت آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه پوئینک/نگاه ویژه شهرداری به مناطق کمتر توسعه‌یافته

شهردار قرچک از آغاز نهضت آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه پوئینک قرچک باهدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف در این خصوص به خبرنگاران گفت: بخش قابل‌توجهی از اقدامات عمرانی مدیریت شهری قرچک مربوط به اجرای عملیات پیاده‌روسازی، آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری معابر است که این عملیات در سطح شهر در حال انجام است.

وی افزود: این عملیات باهدف بهبود وضعیت تردد خودروها و افزایش ایمنی شهروندان در معابر اصلی و فرعی منطقه پوئینک صورت گرفته است.
این مدیر شهری افزایش سطح کیفی آسفالت معابر، مخصوصاً در نواحی کم برخوردار را یکی از اهداف مهم شهرداری قرچک دانست و تصریح کرد: امیدواریم با اجرای فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر و مناطق کمتر توسعه‌یافته، بتوانیم برای حل مشکلات و معضلات این شهر گام‌های اساسی برداریم.
خرمی شریف خاطرنشان کرد: طرح جهادی نهضت آسفالت‌ریزی منطقه پوئینک قرچک با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از منابع شهرداری می باشد.
شهردار قرچک بیان داشت: نهضت آسفالت و لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی مناطق دیگر شهر در راستای توجه به مطالبات مردمی و به منظور رضایت شهروندان در حال انجام است.
وی در پایان از شهروندان خواست انتقادات و پیشنهاد‌های خود را به سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ پل ارتباطی شهروندان و مدیریت شهری در میان بگذارند تا خادمان آن‌ها در شهرداری بتوانند خدمات بهتری به این عزیزان ارائه دهند.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:
Top