آیین تجلیل از دهیاران بخش مرکزی شهرستان پاکدشت برگزار شد

به مناسب فرارسیدن نوروز باستانی ، بخشدار مرکزی پاکدشت طی مراسمی از دهیاران بخش مرکزی شهرستان پاکدشت تجلیل کرد.

رضا خانی در این آیین خطاب به دهیاران گفت: باید در انجام وظایف قانونی خود کوشا باشید و برای توسعه پایدار روستا بر اساس رعایت قانون و مقررات و تعامل با شوراهای اسلامی و ادارات، که از عوامل رشد و پیشرفت روستا می باشد اهتمام ویژه داشته باشید.

وی افزود: دهیاران باید حیطه مسؤلیت خود را شناخته و از اختیارات خود آگاهی داشته باشند و در راستای شرح وظایف خود حرکت کنند چرا که دهیاران نمایندگان دولت در روستاها هستند.

بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: دهیاران و شوراها خدمات انجام شده را به مردم اطلاع‌رسانی کنند چراکه این امر باعث می‌شود روستائیان با رغبت و تمایل بیشتری نسبت به آینده در حل مشکلات روستا همکاری کنند.

لازم به بیان است که بخش مرکزی پاکدشت حدود ۴۰هزار نفر جمعیت دارد و همچنین دارای ۱۵ دهیاری و از جمله بخش‌هایی است که روستای فاقد دهیاری هم ندارد و از آن مهمتر این‌که پراکندگی جمعیت در روستاهای آن تقریباً به یک‌اندازه بوده و سرانه جمعیتی هر روستای آن حدود سه هزار نفر است.

روستاهای بخش مرکزی پاکدشت عبارتنداز :چنگی،فیلستان،حمامک ،ارمبویه ،جیتو ، گلزارپایین، گلزاربالا ، کبود‌گنبد ، حاجی آباد، قشلاق حاجی آباد، قشلاق قلعه‌ نو، جیتو، قلعه‌نو املاک، قشلاق فرون‌آباد، محمودآباد

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:
Top