وزیر دفاع: کارخانه جدید روغنکشی ورامین باعث افزایش کیفیت در محصول می شود

وزیر دفاع گفت: سازمان اتکا اقدامات گسترده و مختلفی در راستای رفاه بیشتر خانواده های نیروهای مسلح انجام داده است که طی سال های گذشته این خدمات افزایش پیدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ورامین، سردار حسین دهقان وزیر دفاع در مراسم افتتاح خط تولید جدید کارخانه روغنکشی ورامین و همچنین فروشگاه های سراسر کشور که صبح امروز در سالن اجتماعات کارخانه روغنکشی ورامین برگزار شده بود، گفت: سازمان اتکا اقدامات گسترده و مختلفی در راستای رفاه بیشتر خانواده های نیروهای مسلح انجام داده است که طی سال های گذشته این خدمات افزایش پیدا کرده است.

وزیر دفاع اظهار داشت: یکی از اقداماتی که صورت گرفته است ارتقا فروشگاه ها و خدمات از طریق اصلاح فرایندهای فروشگاهی، توسعه شبکه فروش با رویکرد ایجاد فروشگاه های اتکا ممتاز، اتکا محلی و اتکا بازار و توسعه فروش از طریق بازسازی و نوسازی فروشگاه های مراکز استان و شهرستان است.

وی افزود: در این راستا بازسازی و نوسازی حدود ۱۵ هزار متر مربع سطح فروشگاه ها و احداث ۴۳ هزار متر مربع فروشگاه های جدید صورت گرفته است که امروز شاهد بهره برداری از ۱۴ فروشگاه بازسازی و استاندارد شده هستیم.

سردار دهقان گفت: شبکه فعال فروشگاهی، گستردگی جغرافیایی، زیرساخت نرم افزاری حکمت کارت، زنجیره تامین و توزیع و خدمات متمایز را از جمله مزیت ها و قابلیت های فروشگاه های زنجیره ای اتکا برشمرد که موجب شده است بخش خصوصی و سازمان های بزرگ کشور نسبت به انعقاد قرارداد با اتکا اقدام و از خدمات آن برخوردار شوند.

وی اظهار داشت: از دیگر دستاوردهای شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا ایجاد شبکه زیرساخت نرم افزاری برخط به نام پرشیا با همکاری شرکت ایزایران است که بر روی بستر شبکه ارتباطی کشور به منظور خدمات رسانی به عموم جامعه طراحی شده است.

وزیر دفاع در پایان با تشکر و قدردانی از دست اندرکاران احداث کارخانه جدید روغنکشی خوراکی ورامین و نوسازی و کیفی سازی فروشگاه های اتکا اظهار امیدواری کرد با اقدام و عمل جهادی مدیران و کارکنان سازمان اتکا این مسیر توسعه، با سرعت بیشتری ادامه یابد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

7 − 3 =

Top