نمایشگاه توانمندی بانوان شهرستان قرچک افتتاح شد

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شهرستان قرچک در حوزه‌های صنایع دستی، مواد غذای و پوشاک افتتاح شد.

به گزارش ورامین تدبیر ، در این نمایشگاه که روز دوشنبه و با حضور نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک و مسوولان محلی در بوستان ۱۵ خرداد قرچک برپا شده، بانوان کارآفرین قرچک، محصولات و دستاوردهای را خود در قالب ۳۵ غرفه در معرض دید و خرید عموم مردم قرار دادند.
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در این مراسم اظهار کرد: توجه به حوزه بانوان و حمایت از تولیدات مشاغل خانگی مبتنی بر جهش تولید و فروش محصولات، می تواند بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی را حل کند.
حسین نوش آبادی افزود: یکی از راه‌های موثر در حمایت از مشاغل خانگی و بانوان کارآفرین، ایجاد شرکت‌های تعاونی و ایجاد مرکز فروش دائمی در مناطق مختلف است تا تولیدات بانوان بدون واسطه در اختیار مردم قرار گیرد.
وی افزود: عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حرکت موتور پیشران فعالیت های اقتصادی خانگی، که همگی موجب تقویت تولید ملی می‌شود، فشارهای اقتصادی دشمنان را کاهش داده و زمینه را برای گشایش اقتصادی فراهم می‌کند.
وی تأکید کرد: در تفکر یک مدیر انقلابی و ایرانی، جهش تولید نباید در حد شعار باقی بماند بلکه جهش تولید باید به فرهنگ و تفکر اصلی مردم برای مقابله با تهدید اقتصادی دشمنان بدل شود.
نوش آبادی افزود: شکست کامل تحریم‌های ظالمانه دشمنان قسم خورده نظام، امروز همه مردم و مسوولان موظفند تا در شرایط کنونی جنگ اقتصادی نابرابر، آرایش جنگی متناسب گرفته و با تکیه بر توان داخلی، توطئه دشمنان را خنثی کرد.
نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شهرستان قرچک تا پایان این هفته از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ در محل بوستان ۱۵ خرداد واقع در شهرک آزادیه ( میرزایی) مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک دایر می‌باشد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

19 − نوزده =

Top