فرماندار قرچک: افتتاح ۷۰ پروژه عمرانی، رفاهی و خدماتی در طول یک‌سال در شهرستان قرچک

فرماندار شهرستان قرچک گفت: بیش از ۷۰ پروژه عمرانی، رفاهی و خدماتی بزرگ با اعتباری بالغ بر ۲۳۶۸۸۹۹ میلیون ریال در هفته دولت و دهه مبارکه فجر سال ۹۷ و هفته دولت سال ۹۸ افتتاح، کلنگ زنی و بهره برداری شده و خواهد شد.

به گزارش ورامین تدبیر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، بهمن خطیبی به مناسبت هفته دولت با تشریح مهمترین اقدامات صورت گرفته در یکسال اخیر گفت: ۱۵ سفر مسئول کشوری از جمله معاونین رئیس جمهور و وزرای دولت تدبیر و امید را در شهرستان قرچک به منظور بررسی مشکلات قرچک، افتتاح طرح های عمرانی و شرکت در جلسات و همایشها شاهد بوده ایم و همچنین معاونین استاندار، مدیران کل استانداری و مدیران کل استانی نیز بیش از ۷۰ بار به این شهرستان سفر کرده اند که نتایج خوبی دربرداشته است.

وی به برخی اقدامات مهم در طول یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: انجام برنامه ریزی لازم برای اجرای امور شهرستان بر مبنای سند توسعه از جمله ایجاد شهرک سفال، افزایش گلخانه های کشاورزی و …، انعقاد ۲۰۰ قرارداد منعقده، بهره برداری از ۳۵ واحد و ۱۳۰ واحد در حال ساخت در شهرک صنعتی قرچک در سال۹۷ و چهارماهه نخست سال ۹۸ و رفع موانع واحدهای تولیدی و تلاش برای ساماندهی سه لکه صنفی – صنعتی از جمله مهمترین اقدامات در حوزه اقتصادی بوده است.

این مقام مسئول افزود: همچنین افزایش سهمیه آرد نانوایی ها، تحقق ۶۶ درصدی سهمیه پیشنهادی اشتغال در سال ۹۷ و کسب رتبه هفتم استان تهران و ارتقای ۹ پله ای و کاهش آمارهای مربوط به طلاق، قاچاق کالا و ساخت وسازهای غیرمجاز اتفاقات خوبی بوده که در طول یکسال گذشته رقم خورده است.

وی یادآور شد: کسب رتبه برتر روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری در استان تهران، جلوگیری از قلع و قمع مدارس و تصرف زمین­های دولتی، افزایش سرانه های فرهنگی و ورزشی در شهر و روستاها و دهها اقدام مثبت دیگر در روستاها از جمله رشد عملیات عمرانی زیرسازی، کفپوش، آسفالت، جدولگذاری و … و بازنگری و تصویب طرح هادی روستای قشلاق جیتو پس از ۱۲ سال را شاهد بوده ایم.

فرماندار قرچک همچنین گفت: رشد سرانه های بهداشتی و درمانی با ساخت درمانگاهها و افزایش بخش­های تخصصی بیمارستان برکت شهید ستاری از دیگر خدمات صورت گرفته بوده است.


 

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سه + هفده =

Top