آغازثبت نام دوباره کنکور ارشد سال ۹۹

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ از امروز اول اردیبهشت ماه ۹۹ آغاز شد. امکان ثبت نام و ویرایش اطلاعات تا چهارشنبه فراهم است.

به گزارش ورامین تدبیر، به دنبال اطلاعیه ۱۹ فروردین ماه ۹۹ و با توجه به تغییر تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹، فرصت مجددی برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان در نظر گرفته شد.

تمامی داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند در این فرصت مجدد نسبت به ثبت نام جدید و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

اطلاعات ثبت نامی افرادی که قبلاً در مرحله اول ثبت نام (از ۱۶ آذر تا ۲۸ آذر ۹۸) و یا مرحله دوم ثبت نام (از ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۹۸) در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ ثبت نام کرده‌اند در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه اول تا سوم اردیبهشت ۹۹ بر روی پایگاه سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.

همچنین افرادی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند نیز می‌توانند در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه اول تا سوم اردیبهشت ماه ۹۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام جدید اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به همراه اطلاعیه‌ها و اصلاحات دفترچه به تاریخ‌های ۲۵ آذر ۹۸ و ۱۴ بهمن ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

پنج + ده =

Top