بخشدار مرکزی ورامین :دولت تدبیر و امید در امور روستایی موفق عمل کرده است/ خدمات دولت به روستا ها کم نظیر است

مصطفی حیدری ، بخشدار مرکزی شهرستان ورامین در جمع مردم روستای عبدل اباد از افزایش قابل توجه میزان اعتبارات حوزه روستایی در دولت تدبیر و امید خبر داد.

بخشدار مرکزی ورامین  به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید در مناطق محروم روستایی اشاره کرد و گفت؛ دولت یازدهم با اعطای تسهیلات ویژه در قالب طرح های مشارکتی و غیر مشارکتی گام بلند دیگری در راستای توسعه روستاها و رفع معضل بیکاری در این مناطق برداشته است.
وی ادامه داد؛ خدمات دولت تدبیر و امید در این مدت کوتا رکوردهایی را در روستاهای بخش مرکزی بجای گذاشت که از آن جمله می توان به اجرای طرح هادی (سنگ فرش کوچه ها و معابر، کانال سنگی و جدول کشی)، روشنایی معابر و اصلاح شبکه تلفن همراه در روستاهای ورامین اشاره داشت که با این اقدام مهم ضمن اینکه برای اولین بار باعث معکوس کردن مهاجرت در این روستاهای زیبا شد.
بخشدار مرکزی ورامین در این جلسه گفت:امنیت مقوله اصلی تمام برنامه ریزی ها در کشور است که هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب در تامین امنیت امروز کشور انکار ناپذیر است.و به زودی در روستای عبدل اباد شاهد احداث کلانتری خواهیم بود.
وی افزود:  روستای عبدل اباد با جمعیت ۸ هزار نفر نیاز اساسی به تامین زیر ساختهای اساسی عمرانی ،فرهنگی و عمرانی دارد که ایجاد کلانتری در این منطقه بسیار اهمیت دارد.
وی تامین اب شرب روستا را مهم دانست و افزود:در جلسات قبلی با اداره اب روستایی برای رفع مشکل اب روستای های بخش مرکزی  مصوباتی انجام شده است و امیدواریم با اقدامات لازم اب شرب از لحاظ کمی بهبود پیدا کند
وی ساخت و سازهای غیر مجاز را  از افت های روستاها دانست و  افزود:نمی توانیم ادعا کنیم در روستاها هیچ مشکلی وجود ندارد و با اجرای طرح هادی در روستاها امیدواریم  از مشکلات کاسته شود.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

دوازده + پانزده =

Top