فرماندار قرچک: ادارات برنامه عملیاتی سال بعد در حوزه اشتغال را تدوین کنند

فرماندار شهرستان قرچک گفت: ادارات برنامه عملیاتی سال بعد در حوزه اشتغال را تدوین کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، مسعود مرسلپور در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قرچک گفت: آنچه باید مدنظر باشد جدا از آمارهای استانی به صورت تخصصی و بر اساس آمارهای بیکاری ارزیابی شده در سطح شهرستان راه حل های منطبق با شرایط شهرستان اتخاذ کنند.

وی بیان داشت: در بحث های مدیریتی باید به دنبال واقعیت ها باشیم و آمارهای عملیاتی و قابل اجرا را در دستور کار قرار دهیم و براساس آن نیز اقدام به اجرای برنامه ها نمائیم.

فرماندار قرچک ادامه داد: مدیران ادارات شهرستان برای بحث اشتغال زایی باید سیایت ها و برنامه های عملیاتی سال بعد را قبل از پایان امسال تدوین کنند و براساس نقشه راه در نظر گرفته در سال بعد اقدامی اثرگذار داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود: سازمان های حمایتی باید رویکرد اشتغال زایی مددجویان را با جدیت پیگیری کنند تا بتوانیم به سمت کاهش آمار مددجویی در سطح شهرستان پیش برویم.

رییس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرچک تأکید کرد: دبیرخانه ستاد بایستی نسبتبه جمع آوری آمار اشتغال های ایجاد شده از سوی دستگاه های ذیربط در سال جاری اقدام کنند تا مشخص شود چه مقدار با پیش بینی های ابتدای سال هماهنگی دارد.

مرسلپور تصریح کرد: برای اینکه برنامه هایی علمی سرلوحه برنامه های ادارات باشد می طلبد تعامل دستگاه های دولتی با دانشگاه ها بیش از پیش باشد و این رویکرد کمک بسزایی به پیشرفت شهرستان خواهد کرد.

گفتنی است سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قرچک با حضور مسعود مرسلپور فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین اسماعلیی امام جمعه و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

9 + هفده =

Top