بازدید شهردار، رئیس و اعضای شورا از پروژه‌های شهرداری قرچک

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قرچک از پروژه‌های عمرانی شهرداری بازدید کردند.

به گزارش ورامین تدبیر ، محسن خرمی شریف شهردار به همراه اژدر نوروزپور رئیس و ایرج شیرنژاد، محسن کهزادی، حسین حیدری، مهدی زمانی افشار، محمد عظیمی و زلیخا جباری اعضای شورای اسلامی شهر قرچک از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری بازدید کرده و از نزدیک در جریان این پروژه‌ها قرار گرفتند.
این بازدیدها به‌منظور پیگیری روند اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و همچنین مراحل پیشرفت و وضعیت پروژه‌های تکمیل‌شده و آماده بهره‌برداری انجام شد.
محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این بازدید اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری قرچک با پیشرفت خوبی در حال انجام است.
وی بابیان اینکه در حال حاضر اولویت کاری مدیریت شهری در بخش عمران، اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری است، افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صحیح در جهت رفع مسائل و مشکلات شهر در راستای وظیفه خدمتگزاری شاهد خدمات‌رسانی مطلوب از سوی شهرداری به مردم عزیز شهرمان باشیم.
این مدیر شهری خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی دارد و امیدواریم مدیریت شهری به سمت و سویی برود که این رضایت شهروندان را در برداشته باشد و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شهر قرچک باشیم.
شهردار قرچک گفت: کارهای بسیاری در حوزه فضای سبز، خدمات شهری و عمرانی انجام‌شده است که بسیاری از آن‌ها مرهون تلاش و مساعدت اعضای شورا است، لذا از همراهی و کمک اعضای شورای اسلامی شهر تشکر می‌کنم.
اژدر نوروزپور رئیس شورای شهر اسلامی شهر قرچک نیز در این بازدید هدف اصلی بازدید اعضای شورای شهر را توجه به اتمام پروژه‌های شهرداری دانست و افزود: پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام شهرداری طبق قول‌هایی که شهردار داده است در حال انجام است و برخی از این پروژه‌ها به اتمام رسیده و قابل‌افتتاح است و این اقدام‌های خوب شهردار قابل‌تقدیر است.
در ادامه این بازدید، دیگر اعضای شورای اسلامی شهر قرچک از اقدامات خوب و به‌موقع محسن خرمی شریف شهردار تقدیر و تشکر کرده و از شهردار درخواست کردند تا هر چه زودتر پروژه‌های قابل‌افتتاح را جهت استفاده مردم فهیم و خوب قرچک به بره برداری برساند.
گفتنی است در این بازدید فرزاد دلیوندانی معاون فنی و عمرانی شهرداری نیز شهردار و اعضای شورای شهر را همراهی کرد.

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

4 + هشت =

Top