بخش آی سی یو بیمارستان شهید ستاری قرچک به‌زودی افتتاح می‌شود

?رئیس بیمارستان شهید ستاری قرچک:

?بخش آی سی یو بیمارستان شهید ستاری قرچک به‌زودی افتتاح می‌شود

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری شهرستان قرچک از افتتاح بخش آی سی یو این مرکز در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر حمید جمالی در این خصوص در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش آی سی یو بیمارستان برکت شهید ستاری یکی از ضروریات در حوزه درمان است که نبود آن در این بیمارستان احساس می‌شد که به حمدالله به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک از نیازهای مهم مردم منطقه است که با تلاشی دولت افتتاح شد و هم‌اکنون نیز بخش آی سی یو آن‌که مهم‌ترین بخش آن است نیز افتتاح خواهد شد.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک تصریح کرد: تاکنون به بیش از ۱۱ هزار نفر از شهروندان شهرستان قرچک و شهرستان‌های هم‌جوار از خدمات پزشکی و درمانی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند که از این بیماران حدود ۹ هزار نفر در بخش‌های اورژانس و سرپایی و ۲ هزار نفر نیز در بخش‌های درمانگاهی خدمات دریافت کرده‌اند.

جمالی گفت: ضمن اینکه در بخش‌های درمانگاهی هم‌اکنون انواع تخصص‌های داخلی، زنان، جراحی، اطفال، اورولوژی و نورولوژی ارائه می‌گردد و در ساعات صبح و عصر پزشکان متخصص مقیم به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک همچنین ارائه خدمات با تعرفه دولتی و قرارداد با انواع بیمه‌ها را از دیگر مزایای این بیمارستان عنوان کرد .

این خبر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

پاسخی بگذارید

سه + چهار =

Top